Intervju Katerina Popovska: Ponekad su ipak papir i marker u boji najbolji alati

katerina

Kad kriza udari, prioriteti se menjaju. Ipak, nekim stvarima treba ostati dosledan. Najbitnije od svega je da se postave ciljevi, ali realni i ostvarljivi, i da svakog dana idemo korak po korak prema ostvarivanju tih ciljeva, smatra Katerina Popovska, CFO Milenijum Osiguranje a.d.o u razgovoru za UFDS.

– Ostvarivanje definisanih ciljeva je nešto što me uvek pokreće napred. Unapređenje znanja, pronalaženje novih načina i puteva ka ostvarivanju ciljeva su mi takođe kontinuirani motiv u radu.  Svesna sam da samo uz veliku upornost možemo da stignemo tamo gde niko nije očekivao, da postignemo uspehe i rezultate vredne hvale, podignemo lestvicu za standarde, za nas i za druge – ističe Popovska.

Navike i potrebe se menjaju

Kao i u mnogim industrijama, naša sagovornica uočava da se navike i potrebe u eri digitalizacije poslovanja brzo menjaju. I to predstavlja izazov, kako kaže, jer mogućnosti su velike.  Godina za nama je dodatno bila teška jer je mnogima sprečila ostvarenje raznih životnih ciljeva. Ali ona nam je, ujedno, bila podstrek za pronalaženje novih načina da iste stvari uradimo drugačije kako bismo se prilagodili situaciji.

– Digitalizacija i robotizacija postavile su nove principe poslovanja. Inovativno okruženje sa sobom je donelo nove prakse gotovo u svim procesima, ali ja iskreno smatram da su papir i marker u boji u određenim situacijama neprikosnoveni “softver” – dodaje Popovska.

Naša sagovornica ističe nekoliko ključnih karakteristika menadžera i modernog obavljanja posla: principijelnost, komunikativnost, znanje i konstantno unapređenje znanja i networking.

Pet ključnih karakteristika

– Postaje očigledno da menadžeri moraju imati utemeljene principe sopstvenog ponašanja kako bi podstakli zaposlene da se kreću unapred, ka cilju, kao pojedinci i kao tim. Svaki član tima je važan da bi celina funkcionisala. To je ono što treba predočiti članovima tima, i na koji način ono što svakog dana rade utiče na dugoročne ciljeve i razvoj kompanije – rekla je CFO Milenijum Osiguranja.

Dalje, kako je rekla, efikasna komunikacija je takođe od vitalnog značaja za svakoga ko želi da bude dobar menadžer. Ona je ključ za pokretanje i održavanje odnosa između ljudi. Zatim, znanje koje je najmoćnije oružje koje možemo upotrebiti da promenimo svet, ali istovremeno i kontinuirano unapređenje znanja formalno i neformalno obrazovanje i upornost. I poslednje, ali ne manje važno je povezivanje i razmena iskustava.

– U našem okruženju networking je od velikog značaja a često i od presudnog značaja za dobro završeni posao. Takođe u praksi događa se vrlo često da saznate da niste jedini koga muče određeni problemi, pa razmena iskustava, kao što se dešava u UFDS, od velikog je značaja – zaključila je Popovska.

Scroll to Top