U nastavku članka izdvajamo deo teksta pod naslovom ,,Kako izgleda biti preduzetnik” iz časopisa ,,Nova ekonomija.
Pročitajte šta kažu stručni konsultanti za otpočinjanje posla i oni koji su svoj posao započeli.
„One koji nemaju definisanu biznis ideju, upućujemo na to da, biznis ideja treba da odražava ličnost preduzetnika, kao i da treba da se odnosi na oblast rada u kojoj potencijalni preduzetnik poseduje određena znanja i iskustva. Imajući u vidu da razvoj biznisa zahteva vreme i ogromnu energiju, nemoguće je odgovoriti svim obavezama, ukoliko preduzetnik nije totalno posvećen poslu i ukoliko ne uživa u onome što radi. Međutim, to nije dovoljan uslov za uspeh u poslu. Neophodno je i da se sagledaju tržišni i profitni potencijali biznis ideje“, objašnjava Mihajlović.
„Mora se definisati tržišna niša, odnosno ciljna grupa kupaca, jer bez toga ne znate koga ᾿napadate᾿. Sledeće što je potrebno uraditi jeste osmisliti način kako iskomunicirati sa potencijalnim kupcima i naći odgovor na pitanje, zašto sam baš ja taj koji će zadovoljiti njihovu tražnju“, objašnjava Đoka Janjušević, direktor Centra za finansijsku inteligenciju, mentor i konsultant malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima.
Janjušević smatra da je na početku važno utvrditi ko su klijenti ili kupci budućeg proizvoda.
Više informacija o tekstu ,,Kako izgleda biti preduzetnik”, možete pročitati OVDE.